Nenechte se oklamat nízkým pojistným plněním, které jste obdrželi od pojišťovny v souvislosti s újmou na zdraví odškodnění – které dle vašeho názoru neodpovídá situaci. Někdy pojišťovny správně nevyhodnotí celou pojistnou událost tak, jak si zasluhuje, a to možná i proto, s domněnkou, že se klient nechá ukolébal „alespoň nějakou částkou …“.
Nechceme házet všechny pojišťovny do jednoho pytle, ale z dotazů našich klientů, kteří nás kontaktovali, sami vidíme, že když se mnohdy „neozvete“ a necháte si vyplatit částku, kterou pojišťovna přiznala, přicházíte o dost peněz, které byste mohli použít pro doplnění komfortu rodiny, která strádala, když její živitel rázem zůstal na nemocenské a příjem rodiny se podstatně snížil.
Pokud se domníváte a máte pochybnosti o správnosti výše odškodnění a pojišťovna s vámi nekomunikuje, ani nemá zájem celou záležitost přehodnotit, obraťte se na naši on-line bezplatnou poradnu. Dokážeme vám pomoci ve vaší nelehké situaci. Máme v jednání s pojišťovnami a příslušnými institucemi bohaté profesní zkušenosti, dovedeme se proplést kličkami paragrafů, ovládáme zákony a známe cestu a postup, jak se domoci vyššího odškodnění.
Pro laiky jsou zákony a paragrafy leckdy jednou velkou neznámou, ale my spolupracujeme s advokáty a soudním znalcem, kteří se dennodenně ponořují do spleti paragrafů a nic jim neunikne.
Požádáme i o revizi vaší pojistné události
A i s touto praxí již máme zkušenost, kdy pojišťovna klientovi vyplatila mnohdy až čtyřnásobek odškodnění, než mu přiznala původně. Jsme silným partnerem a známe vaše nároky a práva a umíme s tím pracovat.
Podmínkou ovšem je, že i vy budete chtít navýšit vaše nároky. V tom případě nás kontaktujte na bezplatné telefonní lince anebo nám zanechte vzkaz v naší on-line bezplatné právní poradně a my se vám ozveme nazpátek. A domluvíme se s vámi osobně.